torsdag 19 december 2013

Frustrerad!

Här sitter jag och är klarvaken! Jag vill ju sova, helst för över två timmar sen...men jag kan inte slappna av. Den där jävla tejpen verkar inte funka längre, det gör mig sååå frustrerad. Jag behöver få vila och komma upp i normal tid, men när jag somnar såhär sent...ja då blir det jätte kämpigt för mig att ta mig upp! Vill också vara utvilad, eftersom jag ska ha samtal med min sponsor i morgon förmiddag. Gaaaah :(
Förresten så gick det bra att dela lifestoryn med sponsorn i måndags, det tog 45 minuter att läsa upp allt jag skrivit...då förstår Ni hur mycket jag skrivit! Å ändå har jag inte fått med allt, saker som jag kommit på efteråt det får jag dela en annan gång.
Sen har jag fått tillbaka min halsbränna, tackarrrrrr! Eller inte, hatart. Det är fruktansvärt jobbigt och obehagligt, å framförallt påminner det mig och sjukdomen. När jag drogade det sista året hade jag halsbränna varje dag, det vill jag inte ha igen. Kan inte komma på att jag ätit något som skulle trigga igång det heller...Hmm.
I stort sett varje dag får jag kväljningar, eller så blir jag illamående när jag äter. Jag undrar verkligen vad det beror på? Är det sjukdomen som försöker få mig ur balans? Eller är det mina verkliga känslor trots allt? Hur som så är det inte kul, inte någonstans. För är det något jag avskyr så är det att må illa...Men, men jag måste vara positiv och se allt bra som händer i mitt liv. Nu när jag är drogfri, öppnar livet upp sig på ett helt annat sätt för mig. Det är så skönt att vara närvarande i livet, på riktigt. Å att få känna.
I morgon, eller ja idag så ska jag ta emot min 90-dagars medalj på livemötet! Stort.

Ska försöka sussa nu!
Love C <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Drick vatten mot halsbrännan! Det brukar hjälpa.

monkan sa...

Upp och ner. :-(
Men du är fortfarande den duktigaste jag vet. :-)

Kramar/M

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Kram på dig!
Hoppas du fick en lugn och skön jul.
Kram