torsdag 26 juni 2014

Allt har ett slut!

Ända sedan jag blev drogfri har bloggandet inte känts nödvändigt längre, lusten till att dela med mig av mitt liv har försvunnit helt. Just nu lever jag livet på riktigt, precis så som jag önskade och hoppades på. 
Detta beslut känns helt rätt, jag har bestämt mig för att sluta blogga.
Bloggen kommer finnas kvar ett tag, typ över sommaren. Sen tar jag ett nytt beslut om bloggen ska plockas bort helt och hållet...eller om jag mot förmodan ändrat mig!

Jag vill passa på och tacka alla ni som läst min blogg, kommenterat och hjälpt mig under den tiden jag bloggat. Ni har varit grymma!

Kram på er! <3

10 kommentarer:

Maria sa...

Härligt att läsa att du mår så bra! Tråkigt för oss att du tänkt sluta blogga helt men du gör säkert ett förståndigt beslut. Lusten måsta finnas, jag hittade ju den igen .. ;) Kommer väl få "träffa" dig på Insta iaf .. !?
Ha en riktigt fin helg!
KRAM

Fröken Nilsson sa...

Leva livet är det som är bra så kör på Darling 💙

cosmoscatten sa...

Lycka till! Du är verkligen stark och en inspiratörskälla! Kommer såklart sakna bloggen men följer ju dig på andra ställen. Vill ju inte vara utan dina härliga matbilder :) kraaaaam!

Kjersti sa...

Så glad jag blir att du mår bättre Catarina! Och livet är ju föränderligt. Olika saker är olika viktiga i perioder - beroende på en massa olika omständigheter. Stort lycka till med ditt fortsatta drogfria liv!

monkan sa...

Det bästa är ju att du mår bra!
Kram Monkan

Mitt liv som fru L sa...

Maria: Ja, vem vet blogglusten kanske kommer tillbaka! Japp, klart jag finns kvar på instagram! Kram <3

Bruttan: Självklart! Kjaaaam <3

Cosmoscatten: Tack, vad glad jag blir! Ja, du får följa mig på FB och Instagram! Kram <3

Kjersti: Tusen tack! Kram <3

Monkan: Eller hur! Kraaam <3

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Vad härligt att du mår bra!
Du gör som du vill med bloggen, men jag hoppas att du kommer finnas kvar på Instagram. Kul att "hålla lite koll" och få en glimt av din vardag. :-)
Kram Erika <3

Mitt liv som fru L sa...

Erika: Klart jag finns kvar på Instagram, det är alldeles för kul att sluta med! Vill även jag ha koll på mina kära bloggkollegor! ;)

Kram C <3

Sonja Kidron sa...

Hel masa rätt tycker jag!! Och av en SÅ bra anledning. Heja dig!
<3 <3 <3

Anonym sa...

Wow, this paragraph is pleasant, my younger sister
is analyzing these things, thus I am going to convey her.


my web site ... Cheap Retro Jordans 6