torsdag 26 juni 2014

Allt har ett slut!

Ända sedan jag blev drogfri har bloggandet inte känts nödvändigt längre, lusten till att dela med mig av mitt liv har försvunnit helt. Just nu lever jag livet på riktigt, precis så som jag önskade och hoppades på. 
Detta beslut känns helt rätt, jag har bestämt mig för att sluta blogga.
Bloggen kommer finnas kvar ett tag, typ över sommaren. Sen tar jag ett nytt beslut om bloggen ska plockas bort helt och hållet...eller om jag mot förmodan ändrat mig!

Jag vill passa på och tacka alla ni som läst min blogg, kommenterat och hjälpt mig under den tiden jag bloggat. Ni har varit grymma!

Kram på er! <3

12 kommentarer:

Maria sa...

Härligt att läsa att du mår så bra! Tråkigt för oss att du tänkt sluta blogga helt men du gör säkert ett förståndigt beslut. Lusten måsta finnas, jag hittade ju den igen .. ;) Kommer väl få "träffa" dig på Insta iaf .. !?
Ha en riktigt fin helg!
KRAM

Unknown sa...

Leva livet är det som är bra så kör på Darling 💙

cosmoscatten sa...

Lycka till! Du är verkligen stark och en inspiratörskälla! Kommer såklart sakna bloggen men följer ju dig på andra ställen. Vill ju inte vara utan dina härliga matbilder :) kraaaaam!

Kjersti sa...

Så glad jag blir att du mår bättre Catarina! Och livet är ju föränderligt. Olika saker är olika viktiga i perioder - beroende på en massa olika omständigheter. Stort lycka till med ditt fortsatta drogfria liv!

monkan sa...

Det bästa är ju att du mår bra!
Kram Monkan

Mitt liv som fru L sa...

Maria: Ja, vem vet blogglusten kanske kommer tillbaka! Japp, klart jag finns kvar på instagram! Kram <3

Bruttan: Självklart! Kjaaaam <3

Cosmoscatten: Tack, vad glad jag blir! Ja, du får följa mig på FB och Instagram! Kram <3

Kjersti: Tusen tack! Kram <3

Monkan: Eller hur! Kraaam <3

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Vad härligt att du mår bra!
Du gör som du vill med bloggen, men jag hoppas att du kommer finnas kvar på Instagram. Kul att "hålla lite koll" och få en glimt av din vardag. :-)
Kram Erika <3

Mitt liv som fru L sa...

Erika: Klart jag finns kvar på Instagram, det är alldeles för kul att sluta med! Vill även jag ha koll på mina kära bloggkollegor! ;)

Kram C <3

Sonja Kidron sa...

Hel masa rätt tycker jag!! Och av en SÅ bra anledning. Heja dig!
<3 <3 <3

Anonym sa...

Wow, this paragraph is pleasant, my younger sister
is analyzing these things, thus I am going to convey her.


my web site ... Cheap Retro Jordans 6

lilian nikky sa...

Jag heter Lilian N. Det här är en väldigt glad dag i mitt liv på grund av den hjälp Dr.saguru har gett mig genom att hjälpa mig att få min exman tillbaka med sin magiska och kärleksförtryck. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och sökte efter en skilsmässa men när jag kom över Dr.saguru e-post på internet om hur han har hjälpt så många människor att få tillbaka sin ex och hjälper till att fixa förhållandet. och få människor att vara lyckliga i sin relation. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning sa han till mig att han kommer att hjälpa mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara vid mig och kan inte göra någonting utan min present. Jag tycker verkligen om mitt äktenskap, vad en fantastisk fest. Jag kommer att fortsätta vittna på internet för att Dr.saguru verkligen är ett riktigt trollspelare. BEHÖVER DU HJÄLP DÅ KONTAKTA LÄKARE SAGURU NU VIA E-post: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och gör att du känner dig lycklig i ditt förhållande. Och hans också perfekt i
1 ÄLSKA STAV
2 VINNA EX TILLBAKA
3 KVINNENS FRUIT
4 FRÄMNINGSSTAV
5 SKYDDSSTAV
6 VERKSAMHETSSTAV
7 GODE JOB STAV
8 LOTTERISK STÄLLNING och STOLTFALLSTAV.

Anonymous sa...


Efter 12 års äktenskap har jag och min man varit i en gräl eller den andra tills han äntligen lämnade mig och flyttade till Kalifornien för att vara med en annan kvinna. Jag kände att mitt liv var över och mina barn trodde att de aldrig skulle se sin far igen. Jag försökte vara stark bara för barnen men jag kunde inte kontrollera de smärta som plågar mitt hjärta, mitt hjärta fylldes av sorg och smärta eftersom jag verkligen var kär i min man. Varje dag och natt tänker jag på honom och önskar alltid att han skulle komma tillbaka till mig, jag var verkligen upprörd och jag behövde hjälp, så jag sökte efter hjälp på nätet och jag stötte på en webbplats som föreslog att Dr Ilekhojie kan hjälpa till att få tillbaka ex snabbt . Så jag kände att jag skulle prova honom. Jag kontaktade honom och han berättade för mig vad jag skulle göra och jag gjorde det sedan gjorde han en (Love spell) för mig. 28 timmar senare ringde min man verkligen till mig och sa till mig att han saknar mig och barnen så mycket, så fantastiskt !! Så det var så han kom tillbaka samma dag, med massor av kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för sitt misstag och för den smärta han orsakade mig och barnen. Sedan från och med den dagen var vårt äktenskap nu starkare än hur det var tidigare, allt tack vare Dr Ilekhojie. han är så kraftfull och jag bestämde mig för att dela min berättelse på internet att Dr.Ilekhojie verkliga och kraftfulla stava caster som jag alltid kommer att be för att leva länge för att hjälpa sina barn i en tid av problem, om du är här och du behöver din Ex tillbaka eller att din man flyttade till en annan kvinna, gråt inte längre, kontakta den här kraftfulla stavagern nu. Här är hans kontakt: Skicka e-post till honom på: gethelp05@gmail.com eller ring / WhatsApp honom +2348147400259