torsdag 16 februari 2012

Bloggtorka

Sorry att jag inte bloggat på ett par dagar, men orken och lusten har inte funnits där. Jag har haft fruktansvärt ont i ryggen så lusten att blogga har inte direkt infunnit sig. Nu är jag nästan helt bra i ryggen, vilket jag är mycket glad över. Det är inte klokt vad handikappad man blir när ryggen gör ont, toabesök och att laga mat går inte. Det första måste man ju tyvärr vare sig man vill eller inte ;) men laga mat har bara inte gått. Tur då att jag har en snäll svärmor som hållt oss med mat denna vecka samt att både svärmor och svärfar varit hundvakt åt I också! Eftersom jag knappt kunnat gå överhuvudtaget, men som sagt jag är på bättringsvägen!


Solnedgång över Karon Beach, lovely
 Jag ska när jag får mer ork och lust, skriva om Thailandsresan och lägga ut en del bilder. Jag tog dock inte så många denna resa, dels för att jag inte mådde så bra men också för att det kändes onödigt att ta kort på samma saker som förra resan. Än så länge får ni hålla till godo med bilden ovan!

KRAM <3

Inga kommentarer: