tisdag 4 juni 2013

En av favoriterna

Depend Holographic nr 2029
Hörrni, jag är kär igen! Detta lack är såjävlasnyggt, jag bara älskart! Det glittrar och skimrar och gör mig allmänt på gott humör :)
Denna bild är tagen under lampan i badrummet...färgen är rosalila glittrig skulle jag säga!
Även denna bild är tagen i badrummet!
Här har jag tagit bild i badrummet men utan ljus från lampan...ganska stor skillnad faktiskt.
Denna bild är tagen utomhus fast i skuggan! Här ser lacket mer lila ut mot inne!
Taget i direkt solljus! Visst är det snyggt? I like :)
Och så ett taget ifrån sidan med fullt solljus! Jag lackade som vanligt med Essie underlack, sen 3 tunna lagar med Depend holographic och ett lager med Essie "Good to go" överlack...som är galet bra! Torkar på nolltid, därav namnet! Det ända som är tråkigt med Depend lacken är att det inte har något coolt namn, utan bara ett nummer. Ajja, man kan inte få allt ;)
Överst från vänster: Rooftop party, Basement chili.
Undre raden från vänster:
Manhunter, Pink macaron och Jungle me!
Nästa gång blir det någon av dessa godingar! Av de tre nedersta, vilken ska jag färg ska jag lacka nästa gång? Ni bestämmer! :)

Kram C

8 kommentarer:

Louise / KFMNPAH sa...

Det där kan nog vara ett va de snyggaste nagellack OCH naglar jag sett :) Ursnyggt!

Mitt liv som fru L sa...

Louise: Tackarrrr :)

Ha en fin dag i solskenet!
Kram C <3<3<3

linluggen sa...

Jungle me såg grymt ut! Det vill jag gärna se på naglarna :-)

Unknown sa...

Sååååå fiiiiint!!!
Du bara måste testa Jungle Me ;)

Kjaaaaam <3<3<3<3<3

Smedjebo Odlingar sa...

Så långa naglar du har nu minsann :) :) jättefint!! Kraam

Mitt liv som fru L sa...

Linluggen: Välkommen hit :) Jungle me får det bli!

Bruttan: Visst är det, jag är så kär i färgen, glittret ja alllt :) Som sagt det blir jungle me! Kjaaam <3

Frida: Tack vad snäll du är!

Kram till er alla <3<3<3
C

Unknown sa...

Vilka snygga naglar du har fått till! Otroligt fina! :)
Ha en fin fredagskväll vännen! <3 <3 <3
Tack för din fina kommentar hos mig! Så fort jag får tid och ork vill jag "prata" med dig på FB! <3
Massvis med kramar!
//Lana

Mitt liv som fru L sa...

Lana: Tack! Ta den tid du behöver, jag finns här när du är redo att prata! Ingen press fina du <3

Ha en fin kväll du med <3<3<3
Kram C