söndag 7 juli 2013

Jaded

Dags för ett nytt lack igen då! Denna gång fick det bli ett från Isadora med namnet "Jaded" 704. Jag kände direkt att detta lack passar mer till hösten, än sommaren! Men i vanlig ordning tokgillade jag den härligt jade-gröna färgen! Så detta lack kommer jag använda flitigt i höst!
Inomhus utan direkt ljus ser lacket nästan blått/petrol ut...
Jag gillar verkligen att lacket är sådär härligt glansigt och fint! Helt i min smak :)
I direkt solljus utomhus syns det tydligt att lacket är jade-grönt, visst är det fint?

A closeup...
Lacket hade en bred borste, vilket jag normalt tycker är lite svårare att lacka med. MEN jag kan säga att det gick jätte smidigt att lacka, det räckte med 2 lager sen var nageln helt täckt och snygg! Så jag ser fram emot att måla med de andra Isadora lacken!
Håll utkik för i morgon kommer Bilder från helgen!
Ha en fortsatt fin helg :)

Kram C

4 kommentarer:

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Snyggt!
Själv målade jag ett ljusrosa igår men gjorde misstaget att sitta i solen och måla... inte bra! Torkade innan det hann på snyggt. Så det åkte av direkt. :(
Nästa lack blir nog ett mörkrött tror jag. :-)

monkan sa...

Ja fin grön, men håller med, snygg höstfärg!
Kram/M

Unknown sa...

Supersnyggt!!
Kjaaaam <3<3<3<3<3<3<3

Mitt liv som fru L sa...

Erika: Ibland blir det sådär! Tur att man kan ta bort det lätt och börja om, fast det är bra träääligt! Mörkrött är fint! Jag har köpt ett från Depend! Måste lacka på mitt nångång! Kram <3

Monkan: Ellerhur, är riktig höstfärg! Toksnygg :) Kram C <3

Bruttan: Visst är den ;) Kjaaam <3<3<3