torsdag 31 januari 2013

10 saker Ni inte visste om mig

1) Jag älskar deckare och läser i perioder väldigt mycket böcker.

2) Jag är urusel på matte.

3) Jag älskar att odla örter i min trädgård och sen använda det i matlagningen.

4) Jag är väldigt oteknisk.

5) Jag följer minst 20 bloggar.

6) Jag avskyr dill och pepparotskött.

7) Jag kan inte handla i mataffären om det är för mycket folk, då tappar jag fokus och glömmer hälften.

8) Jag älskar att gå i myskläder.

9) Jag enormt envis.

10) Jag är en Hemnet-knarkare.

Kram C

3 kommentarer:

Fröken Nilsson sa...

Ännu en spännande lista :)
Kjaaam <3

vårt efterlängtade mirakel sa...

Du, nu börjar jag allt sakna dig!!! KOM HEM SNART!! Kul med en sån lista igen...

Kram

Erika - LCHF till vardag och fest sa...

Alltid lika kul att få läsa om dig. Hoppas ni njuter av er semester.