måndag 5 augusti 2013

Bilder från helgen

Marinerad kyckling, fläskfilè och massa grönsaker!
Eftersom det var strålande sol på fredagen så bestämde jag snabbt, att grillning fick bli dagens middag!
Vi åkte hem till mina päron och lillsis, för födelsedags firande...Min lillasyster fyllde 18 år dagen till ära! Tänk att hon som jag bytt blöjor på, matat, badat och haft sovandes på mitt bröst är 18 år!!!!! Genast kände jag mig vääääääldigt gammal ;)
Älskar grillad lök, här fick det bli rödlök och salladslök!
Sen åkte vi hem och åt gooood grillad mat! Såsen ska Ni få recept på, den blev en succè :)
Här har Pingvinen varit i farten och tagit kort på mig och Ior, när vi sover!
Ior ställer alltid upp på en sov & mysstund <3
På lördagen vaknade jag med illamående och migrän-liknande symptom plus mensvärk :( Jag försökte sova bort det värsta...
På kvällen drog vi ut till Fiskeboda camping där våra vänner campade för helgen. Jag badade fötterna i Hjälmaren, vi grillade, pratade och hade det väldigt trevligt i värmen. Senare kom det regn men det var bara mysigt!
På söndagen hade jag återigen migrän och mådde illa, så det fick bli en lugn dag med film och mycket vila!
Det var alles! :)

Kram C

3 kommentarer:

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Härliga bilder!
Hoppas migränen ger med sig.
♥ Kram Erika ♥

Emelie- Vägen mot 65 kg sa...

Den där såsen såg god ut, vill gärna ha recept :)

Ser ut som ni haft en mysig helt, kram!

Mitt liv som fru L sa...

Emelie: Receptet finns nu i ett nytt inlägg :)

Kram C <3<3<3