onsdag 4 juli 2012

Kryddor

Stekta ägg med svampstuvning, en riktigt bra start på dagen!
Det gick faktiskt bra att äta ägg till frukost idag, det smakade ljuvligt tillsammans med den gräddiga svampstuvningen. Som jag utöver grädde även hade i fet yoghurt, det gav en syrlig ton på det hela som föll mig i smaken...
I måndags beställde jag kryddor från Spirea som det är bra grejor i, och inte en massa E-ämnen. Beställde som sagt i måndags och idag låg de i min brevlåda, snabb leverans är toppen :)

Grillkrydda och olika dipmixer som man blandar 1-2 msk pulver tillsammans
med 2-3 dl gräddfil eller creme fraiche.
Nu ska jag gå ut med I, ha en trevlig lill lördag alla därute!


Kram C

4 kommentarer:

Unknown sa...

Spännande med de här kryddorna. Ska kolla på deras hemsida! :)
Ha en toppen dag!
kram kram

Mitt liv som fru L sa...

Lana: Det står inte på hemsidan vad varje krydda innehåller. Men jag såg på Moniques hemsida Lifezone.se att hon köpt sånna kryddor. Det är väl inte helt ok ur LCHF-synpunkt men bra mycket bättre än färdiga olw och estrella dipmixer.

Kram C

vårt efterlängtade mirakel sa...

Åh, jag som älskar kryddor gillade verkligen denna sidan. Tack för tipset min älskade vän!! <3

Unknown sa...

Det blir till att beställa dem redan idag :)
http://mittlchfliv.se