söndag 1 juli 2012

Lite shopping kan alltid göra en glad...

De här löparna köpte jag på rean på HM, jag tycker de är jättefina! Tror nog att den rosa får pryda mitt bord ett tag framöver. I övrigt har vi kört lite skräp till tippen, fixat i trädgården samt hälsat på min mormor nu i helgen. Vädret här är fortfarande väldigt varierande, men vi hann i allafall klippa gräset mellan regnskurarna ;)

Dessa nagellack shoppade jag också, gillar båda färgerna. Det gråa passar
nog perfekt till hösten och det turkosa/blåa till sommarbrända fötter!
Kram C

3 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt med shopping! Det piggar upp, verkligen! Bästa medicin! 'Ha en underbar måndag!
kram kram

vårt efterlängtade mirakel sa...

Åh va fina dom va!! Men sen hoppas jag att du körde skräp och inte skärp till tippen ;) annars börjar jag tro att du har väldigt stor garderob :) sorry min vän, va tvungen att skojja lite med dig! Love you <3

Mitt liv som fru L sa...

Vår efterlängtade mirakel: Haha, självklart får du skojja med mig! Å du, jag har faktiskt väääääldigt måååånga skärp sådetså! ;)
Love u <3

Lana: Håller med shopping piggar verkligen upp! Ha toppenmåndag du med :)

Kram C