torsdag 14 februari 2013

10 saker Ni inte visste om mig

1) När jag var liten lyssnade jag på: Roxette, Anki Bagger och Mariah Carey.

2) Kockar som jag beundrar är Gordon Ramsey och Per Morberg.

3) Jag har aldrig fått professionell massage.

4) Länder jag skulle vilja besöka är: Usa, Frankrike och Malaysia.

5) Jag avskyr djurplågeri, kan inte ens se en bild utan att bryta ihop och må dåligt i timmar efteråt.

6) Jag har alltid håret uppsatt i en knut.

7) Jag gillar inte kokt blomkål, broccoli eller morot. Men är det i mos eller ugnsrostat så går det bra.

8) Jag ser ofta på film,  flera ggr/vecka.

9) För 6 år sedan vägde jag 65 kg.

10) Jag har spenderat en helg i lastbil i Luxemburg med Pingvinen. Helgens största höjdpunkt var när vi såg en liten mus ;)

Kram C

6 kommentarer:

Unknown sa...

USA vill jag också besöka... Blir någ så i framtiden! :)
Kul att få veta ännu med saker om dig! :)
Då kan jag ju allt om dig fram till juni! ;)
Ha en topen dag!
Kramar!<3
//Lana

Anna i Alperna sa...

Haha, det var kul att läsa. Jag hoppas att du får chansen att få en bra massage snart! Jag fick en gång massage av en blind, rysk massör på ett hotell i Polen - jag trodde att jag skulle krevera, det gjorde så ont. En annan gång fick jag en fantastisk ryggmassage av en dansk massör och då kände jag mig lätt som en fjäder efteråt. Jag hoppas att du har mer tur än jag i "massage-rouletten" :).

Mitt liv som fru L sa...

Lana: Ja, visst är det bra! Inga hemligheter alls om mig i juni! ;)
Jag hoppas också att jag får åka till Usa någongång!

Anna: Det är därför jag inte vågar massage, rädd för att det ska göra för ont. Vågar nog inte säga ifrån då, haha!

Kram till er båda <3
C

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Som vanligt... så kul att läsa! Tänkte också göra någon liknande på min blogg. :-)

Mitt liv som fru L sa...

Erika: Vad kul att du tycker det! Jag väntar med spänning på din! ;)

Kram C

cosmoscatten sa...

Kul med lite personligt :) kram