tisdag 28 maj 2013

Purrrrple

Essie-Go ginza
Tänkte att det var dags för ett nagellacks inlägg igen! Detta lack är härligt pastelligt lila, vilket jag gillar! Det var väldigt svårt att fota bra bilder, för att ge färgen rättvisa!
Lacket är nästan sådär lite ljust syrenlila, å det gillar jag! Så snyggt och somrigt!
Jag målade först med ett lagar underlack, 2 lager Go ginza och sen ett lager överlack! Det var lätt att måla på, dock lite ojämnheter men det beror på att Fru L är lite darrig på handen ;)
Nästa gång vet jag inte vilken färg jag ska ta...Hmm måste fnula på det ;) Nu ska jag ta en promenad med Ior och hoppas på att det inte kommer regn!

Kram C

3 kommentarer:

Angelica - Vardagsliv med LCHF sa...

Det är väldigt vad långa fina naglar du fått! :-)

Unknown sa...

Nice :)
Lila är verkligen ursvårt att fota.....

Kjaaam <3<3<3<3<3

Mitt liv som fru L sa...

Angelica: Tack! Jag fattar det knappt själv att de kunnat bli så långa sen slutet av januari! Kram <3

Bruttan: Japp! Sjukt svårt att fota, bilderna gör inte lacket rättvisa!
Kjaaaam <3<3<3