torsdag 21 juni 2012

Dagens middag!



Stekt chorizo, avkodohalva med fetaost, söta körsbärstomater och ubergod coleslaw...Nom, nom säger jag bara! 
Är det någon mer än jag som tycker att det är för dyrt med jordgubbar för 40kr/litern? När de inte ens ser speciellt fina ut...Sen när man vet att de kommer kosta typ 15 kr på måndag, då blir jag snål! Eller jag säger som svärfar skulle ha sagt: Det är ocker ;)
Nä, jag tror vi hoppar över det och köper styckfrysta fina hallon istället, och äter det tillsammans med grädde. 


Nu: En promenad!


Kram C

5 kommentarer:

Maria sa...

40 kr är mycket. Här kostade de 30kr i affären idag. Och de är från byn jag bor i. Det är ok när man bara köper någon liter då & då. Men de blir nog billigare redan nästa vecka! Gott är det i a f!!
Trevlig midsommar..
=)

Mitt liv som fru L sa...

Maria: Trevlig Midsommar!

Kram C

Marja sa...

Tack för din fina kommentar och glad midsommar! Mycket god mat som finns på din blogg!

http://bakasockerfritt.blogg.se/

Mitt liv som fru L sa...

Marja: Tack så mycket, det värmer!

Kram C

Coquina sa...

Vad gott =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling där du kan vinna kokböcker =)