onsdag 22 augusti 2012

Chockad

Först vill jag tacka alla er som kommenterat så fint på mitt inlägg om "Den förbannande skammen". Alltså Ni är så fina och snälla. Tack för era fina ord och kloka funderingar, fan vad bra Ni är! 
Jag kan säga att den glädjen varade inte länge, för jag fick en Anonym kommentar alldeles nyss. 

För en liten stund sen var jag inne på min mail och grejade lite och tur var det. För jag såg att jag fick ett mail om en anonym kommentar på bloggen. Läste den och tog bort den direkt. Men jag tänkte delge er vad detta jävla rikspucko skrivit till mig. 

"Tillåt mig skratta, fan vad jag skulle skämmas om jag såg ut som du. Jag förstår att du skäms, det skulle jag göra. Speciellt med dom cellulitlåren och din avsaknad av hals. Sluta gnäll och rör på dig...Kom igen när du är smal, då kan du blogga om LCHF, nu är du bara pinsam"

Jag kan säga att jag sitter här med hakan nere vid golvet av chock. Hur kan det finnas så mycket hat? När vi i stället skulle kunna ge varandra kärlek...

Svar till rikspuckot:

Kul att du kan skratta åt mitt utseende, den enda slutsatsen jag kan dra av det är du är jävligt sjuk. Och då menar jag på riktigt, sjuk.
Jag har bara en sak till att säga dig:

Nu ska jag sova, för jag känner mig helt ur balans. Har aldrig varit med om något liknande, vet inte om jag orkar blogga i fortsättningen om det ska vara såhär...

Kram C











7 kommentarer:

Unknown sa...

MEN HALLÅ!!!!
NU BLIR JAG SÅ ARG!!
JÄKLA FEGIS SOM INTE ENS VÅGAR VISA VEM HEN ÄR!!!
Jag förstår om du tvivlar på att fortsätta men snälla gör det!!
Jag är helt övertygad att Du hjälper hur många som helst i liknande situation, kanske tom denna fegis (hoppas hen läser detta)
Största Kramen
/Annica

Monica Hansen sa...

Fegt och elakt!

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

(jag skrev just en kommentar men hade inte loggat in så den försvann, försöker igen)

Fegt, fult, elakt och fel! Jag fattar inte hur människor som skriver sådant är funtade?

Till dig anonym: Om du inte har något bättre för dig än att skriva elaka kommentarer på andra bloggar så tycker jag nästan synd om dig. Vilket otroligt tråkigt och meningslöst liv du måste leva. Jag misstänker att du förstår att du sårar eftersom du inte vågar stå för det du skriver genom att uppge namn. Fegt och elakt!

Till Catharina: Jag hoppas att du inser att den här personen är EN och andra som stöttar och tycker anorlunda är MÅNGA MÅNGA FLER. Ta inte åt dig, försök skaka av dig det.

Kan berätta vad som hänt mig: Jag har också fått en del eleka (anonyma) kommentarer på bloggen. Ibland får jag för mig att det är samma person som skriver för det känns så på språk och innehåll. Personen anser att jag är anorektisk och har ätstörningar och att jag sprider fel budskap till mina läsare. Dessutom har personen dragit in min son i sina kommentarer och det tycker jag inte om. Okey att någon tycker något om mig (det kan jag inte styra). Att skriva elaka saker om mig i kommentarer som läses av andra tycker jag inte är okey, men visst där är en åsikt och jag har valt att låta alla kommentera utan att godkänna först (och vill inte ändra den funktionen för en persons skull) - jag tar bort kommentarerna direkt. Att dra in min familj accepterar jag inte. De har inte gjort något alls och ska inte behöva stå ut med dessa ord.

Jag vet att elaka kommentarer påverkar en. En glad och trevlig dag kan helt plötsligt tappa sin glans. Men försök skaka av dig. Bry dig inte om en person som uppenbarligen inte har något liv. Sköt om dig! <3

Kram Erika

(långt blev det också)

Luiza sa...

Åh, jag håller med föregående kommentarer.
För övrigt har jag inga ord...

Många kramar och mycket kärlek till dig.
Luiza

Unknown sa...

Men, vilken j*la idiot! Ha är inte värd nånting! Inte en enda ledsna tanke i ditt huvud! Usch, vad arg jag blir!
Skit i den personen! Han/hon är bara avundsjuk på dig för att du är såååå modig, tuff och cool när du gör sådan inlägg!
Snälla, snälla, snälla, sluta inte blogga pga pucko!
Vi som läser din blogg älskar dig! <3
Många kramar till dig min vän!

Mitt liv som fru L sa...

Tack finaste Ni! <3

Lots of love
C

monkan sa...

Håller med alla andra! Försök skaka bort det! Du är mycket bättre!
/M