måndag 27 augusti 2012

Verkligen bra start på semestern...

...eller inte...klockan är mycket och jag kan inte sova. I, vår älskade lille vovve är sjuk, han har spytt 15 ggr idag. Som tur är sover lilla plutten nu, jag hoppas att han har spytt upp allt och blir frisk snart. Jag orkar inte med en till vända som den i vintras...Usch jag blir så orolig när det gäller I, han är vårt allt. Och jag klarar inte av att förlora honom. Varje gång det är något "fel" så blir jag rädd att det är nu han kommer tas ifrån oss. Vi har inga barn och vår hund är vårt barn. Det räcker med att veta att han kanske inte kommer leva om 7 år, det räcker. Jag vill att han ska vara pigg, glad och som vanligt. Det skär i mattehjärtat när han skakar av rädsla när han ska spy. Usch, jag vill inte.
Finaste, finaste I, du måste blir bra, du bara MÅSTE det! 
" I världen är du bara någon, men för någon är du hela världen"

Kram C

6 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vilken sötnos <3
Hoppas att det lugnat sig nu och ni får en underbar dag!
Kram Annica

Unknown sa...

Oj, oj, oj, min vän! vad jag känner med dig! Det gör så mycket ont i hjärtat när ens hund inte mår bra! jag förstå dig så väl, då jag själv har en liten vovve! Jag håller tummarna så att din fina hund blir frisk och pigg! Ska ni till veterinären?
Många varma kramar från mig och från min lilla York Dasha till din fina hund och dig!
//Lana

monkan sa...

Å vad tråkigt! Det går säkert bra!
Kram/M

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Nej, lille plutt!
Jag hoppas att han kvicknar till snart!

Monica Hansen sa...

stackars liten, hoppas han blir bättre

maria sa...

Usch då, stackars lille I!
Hoppas han piggar på sig snart!
Många kramar till er allihopa :-)